Share !


Церква Всіх Святих Землі Української на 300 віруючих

вул. Миколайчука, Львів

Проектування - 2000-2001р
Початок будівництва – 2002р.

Канонічна орієнтація захід - схід, необхідна площа храму на 300 віруючих та обмеження червоними лініями забудови зумовили меншу довжину будівлі від її ширини. Враження поздовжньо-вертикальної організації внутрішнього простору храму створює його поділ на три нави, складна форма склепіння та куполу..

Купол церкви скомпонований на тему архітектури сакральних будівель Галичини. Він складається з двох об`ємів - хатнього і шоломовидного типів куполів, що об`єднуються між собою, утворюючи драбину або ворота небесні, що приснились Якову. `І сниться йому, що ось драбина спирається об землю, а вершком сягає неба, і оце ангели ступають по ній вгору й сходять на низ. Коли ж Яків прокинувся зо сну свого, то промовив: “Направду, Господь є на цьому місці, а я не знав.”(Буття 28.10-22)

Пластичні лінії плану та об`єми утворюють романтичний образ храму у вигляді вітрильника, корабля, ковчега.

Church of All Saints of Ukrainian land for 300 people

Mykolajchuka St., Lviv, Ukraine

Designing - 2000-2001р
Beginning of construction works – 2002р.

The canonic orientation west-east direction, required square of the church for 300 people, restriction by the building lines- all of these components pre-determined that the length of the church is smaller than its width. There are three naves and vault of the complicated form in the church for making illusion of the longitudinal and vertical organization of the internal space

The cupola is intended on the theme of the Halician sacred buildings. It consists of the two volumes- house and helmet cupola types, which are united as they create the ladder or the gate to sky, what St.Jacobs dreamed about. "And dreams him, that the ladder leans on the ground, and its top gets of the sky, and the angels go on it upwards and downwards. When Jacobs has woken up from his dream, he has said: " Really, God is on this place, and I did not know." (Life 28.10-22)

The bent lines of the plan and the volumes form the romantic image of the temple as sails, ship, ark.