Школа та дитячий садок
                        на вул.Під Голоском
Рік:  2021
                              Категорія:  Культура
                              Розташування:  Львів, Україна

 
                          
                                Необхідно, щоб дитина відчувала гнучкість форм, що її оточують, її піддатливість
                                індивідуальному коректуванню. Cпіввідношенням структурних елементів, масштабом та
                                баченням функціональних форм намагаємося створити відчуття комфортності і свободи.
                                Компактне планування досягається групуванням навчальних приміщень навколо рекреацій,
                                відкритих в загальношкільний хол, який об’єднує в єдиний організм всі функціональні відділи
                                школи. Рекреації трактуємо не тільки як комунікаційні зв’язки між класами і місце
                                перебування учнів в перервах між уроками, але і як місце зустрічі, спілкування, відпочинку,
                                для експозицій творчих робіт учнів.
                        
                        
                        
                        Актовий зал школи формує центральне ядро будинку, огороджене зі всіх сторін іншими
                        групами шкільних приміщень. На першому поверсі зал оточує вестибюль з бібліотекою та
                        їдальнею, які разом із залом можуть використовуватись для різних подій. Над об`ємом залу
                        розміщена тераса з музичною та образотворчою студіями.
                        У дошкільному закладі групові осередки є ізольовані один від одного, мають власні зовнішні
                        входи та скомпоновані навколо загального холу, з якого є доступ у інші функціональні зони
                        закладу.
                        
                        
                        Важливою умовою є близькість дітей з природою, зведення до мінімуму просторових
                        бар`єрів між внутрішнім і зовнішнім середовищем (вхід з двору в кімнату). Навчальна секція
                        для учнів перших класів розміщена на першому поверсі, об’єднує приміщення двох
                        паралельних класів з рекреаціями, гардеробними та санвузлами, є відокремленою та
                        непрохідною. Приміщення бібліотеки та їдальні об’єднуються з природою великими 
                        скляними вітринами та мають виходи на ділянку: при бібліотеці є тераса для читання, при
                        їдальні – літнє кафе. 
                          


 
                            
                                  Другий поверх займають навчальні секції других – четвертих класів з універсальним залом,
                                  що може бути поділений на два менші зали, приміщеннями продовженого дня, трудовими
                                  майстернями, санвузлами, гардеробними, рекреаціями. Учні молодших класів можуть
                                  використовувати окремий вхід. П`яті – дев`яті класи займають третій поверх з виходом на
                                  терасу. 
                                    
                        
                        При потребі, будівлю дошкільного закладу можна надбудувати другим поверхом, тоді
наповнюваність збільшиться вдвічі.
У будівлі школи при потребі над адміністративними приміщеннями можна влаштувати третій
поверх з додатковими класними приміщеннями.
                                
s
















