Школа та дитячий садок
на вул.Під Голоском
Рік: 2021
Категорія: Культура
Розташування: Львів, Україна
Необхідно, щоб дитина відчувала гнучкість форм, що її оточують, її піддатливість
індивідуальному коректуванню. Cпіввідношенням структурних елементів, масштабом та
баченням функціональних форм намагаємося створити відчуття комфортності і свободи.
Компактне планування досягається групуванням навчальних приміщень навколо рекреацій,
відкритих в загальношкільний хол, який об’єднує в єдиний організм всі функціональні відділи
школи. Рекреації трактуємо не тільки як комунікаційні зв’язки між класами і місце
перебування учнів в перервах між уроками, але і як місце зустрічі, спілкування, відпочинку,
для експозицій творчих робіт учнів.
Актовий зал школи формує центральне ядро будинку, огороджене зі всіх сторін іншими
групами шкільних приміщень. На першому поверсі зал оточує вестибюль з бібліотекою та
їдальнею, які разом із залом можуть використовуватись для різних подій. Над об`ємом залу
розміщена тераса з музичною та образотворчою студіями.
У дошкільному закладі групові осередки є ізольовані один від одного, мають власні зовнішні
входи та скомпоновані навколо загального холу, з якого є доступ у інші функціональні зони
закладу.
Важливою умовою є близькість дітей з природою, зведення до мінімуму просторових
бар`єрів між внутрішнім і зовнішнім середовищем (вхід з двору в кімнату). Навчальна секція
для учнів перших класів розміщена на першому поверсі, об’єднує приміщення двох
паралельних класів з рекреаціями, гардеробними та санвузлами, є відокремленою та
непрохідною. Приміщення бібліотеки та їдальні об’єднуються з природою великими
скляними вітринами та мають виходи на ділянку: при бібліотеці є тераса для читання, при
їдальні – літнє кафе.
Другий поверх займають навчальні секції других – четвертих класів з універсальним залом,
що може бути поділений на два менші зали, приміщеннями продовженого дня, трудовими
майстернями, санвузлами, гардеробними, рекреаціями. Учні молодших класів можуть
використовувати окремий вхід. П`яті – дев`яті класи займають третій поверх з виходом на
терасу.
При потребі, будівлю дошкільного закладу можна надбудувати другим поверхом, тоді
наповнюваність збільшиться вдвічі.
У будівлі школи при потребі над адміністративними приміщеннями можна влаштувати третій
поверх з додатковими класними приміщеннями.
s