СИМЕТРІЯ

Школа та дитячий садок
на вул.Під Голоском

Рік: 2021
Категорія: Культура
Розташування: Львів, Україна

Необхідно, щоб дитина відчувала гнучкість форм, що її оточують, її піддатливість індивідуальному коректуванню. Cпіввідношенням структурних елементів, масштабом та баченням функціональних форм намагаємося створити відчуття комфортності і свободи. Компактне планування досягається групуванням навчальних приміщень навколо рекреацій, відкритих в загальношкільний хол, який об’єднує в єдиний організм всі функціональні відділи школи. Рекреації трактуємо не тільки як комунікаційні зв’язки між класами і місце перебування учнів в перервах між уроками, але і як місце зустрічі, спілкування, відпочинку, для експозицій творчих робіт учнів.

Актовий зал школи формує центральне ядро будинку, огороджене зі всіх сторін іншими групами шкільних приміщень. На першому поверсі зал оточує вестибюль з бібліотекою та їдальнею, які разом із залом можуть використовуватись для різних подій. Над об`ємом залу розміщена тераса з музичною та образотворчою студіями. У дошкільному закладі групові осередки є ізольовані один від одного, мають власні зовнішні входи та скомпоновані навколо загального холу, з якого є доступ у інші функціональні зони закладу.

Важливою умовою є близькість дітей з природою, зведення до мінімуму просторових бар`єрів між внутрішнім і зовнішнім середовищем (вхід з двору в кімнату). Навчальна секція для учнів перших класів розміщена на першому поверсі, об’єднує приміщення двох паралельних класів з рекреаціями, гардеробними та санвузлами, є відокремленою та непрохідною. Приміщення бібліотеки та їдальні об’єднуються з природою великими скляними вітринами та мають виходи на ділянку: при бібліотеці є тераса для читання, при їдальні – літнє кафе.

Другий поверх займають навчальні секції других – четвертих класів з універсальним залом, що може бути поділений на два менші зали, приміщеннями продовженого дня, трудовими майстернями, санвузлами, гардеробними, рекреаціями. Учні молодших класів можуть використовувати окремий вхід. П`яті – дев`яті класи займають третій поверх з виходом на терасу.

При потребі, будівлю дошкільного закладу можна надбудувати другим поверхом, тоді наповнюваність збільшиться вдвічі. У будівлі школи при потребі над адміністративними приміщеннями можна влаштувати третій поверх з додатковими класними приміщеннями.






s